Summering och planering

Under veckan som gått har jag gjort en förändring, jag har börjat gå mina pw med stavar.

Det är verkligen mycket jobbigare, en bekant sa att hon hört att det ger hela 30% mer att

gå med än utan stavar och det låter positivt tycker jag   =).

Jag har dessutom ökat längden på mina pw . Fick träningstips av sjukgymnasten också

för nacke, axlar och rygg som jag gjort 2 gånger den här veckan.

Maten har varit "vanlig" och godsaker bara under helgen.


Planen då för nästa vecka? Jag kör på med 3 pw och ska försöka göra sjukgymnastens övningar 3 gånger . Vanlig mat och bara godsaker till helgen.


Så vad det vikten då, den här veckan visar vågen -0,5 kg, totalt nu -4,5 kg.



 
1 My:

skriven

Har alltid undrat det vad vitsen är/vinsten är att gå med stavar...trodde de var mest som stöd för "vingliga" personer ;) Men sedär, är det sådan vinst så är det ju kanonbra! Mer effektivt verkligen. Bra jobbat med vikten, heja på!
Ha en bra måndag och start på veckan!

2 Carina:

skriven

- 4,5 kg ! avundas dig på hur duktigt du har gått in för saken.

3 Åsa.S:

skriven

Fasiken vad duktig du är!

4 Susie Kate Mela:

skriven

Härligt! Själv är i precis i början,, har faktiskt inte ens vägt mig haha, men jag har hållt på i 1½ vecka med min diet och träning :) Får hoppas på det bästa!

5 Estelle:

skriven

ser gott ut!

6 Mimi:

skriven

Heja Heja!!! :-)

7 Autoscopy:

skriven

Greetings. This site is so full of information

Kommentera här: