Stavar och hund

Idag ska jag testa att gå min pw med stavar och hund...kan bli hur bra eller hur dåligt som helst...

image478
1 Emelie:

skriven

Ojj det har jag provat, gick åt skogen ^^ Men kan bero på att min hund är så busig :D Hoppas det går bra för dig ! :)

2 stina:

skriven

det är väldigt effektivt med pw har
jag hört :) fast har aldrig provat d själv..

3 Annsingen:

skriven

Mja tror jag undviker skitarna och stallbacken:))
Japp testa det! Maten vet jag är god då jag gjort det många gånger kakan kan jag lämna recension på o morgon! :))

4 Eva:

skriven

Åh vad härligt det låter... jag hoppas det går hur bra som helst! :o))
Ha en fin dag!
/Eva

5 michel lillsund:

skriven

låter spänande fröken vad är det för vovve ?
jag bloggar ju om min väg ur den tunga kriminaliteteten och drogerna....i dag har jag skrivit om när min familj fick skyddad identitet....och i går går itrejuva jag en man som sjkjutit far och mor sin den kommer under dan

mvh

miche

6 Helen:

skriven

Duktig du är med din motion :) Önskar jag vore lika duktig!
Ha en fin dag.

7 Camilliondollar Baby:

skriven

Lycka till!

8 Amanduskornelia:

skriven

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

Kommentera här: