Paintjam

Det här måste ni bara se! Det tar 5 minuter men jag lovar att det är värt att se hela filmen.





Fantastiskt! Eller hur?
1 Ida:

skriven

halloj ejmis.
Åke är en hund vi har kikat på som är till salu. Har lagt upp ett inlägg tidigare om Åke som du kan kika på. har ingen bild på honom men en med samma ras; Amstaff.

2 Jonte:

skriven

Oj oj det var riktigt bra gjort de

3 Åsa:

skriven

Helt fantastiskt!! Vilken talang!! Snacka om att bli avudsjuk..jag som inte ens kan måla en gris..hahaha.. ha en underbar kväll! Kramar!

4 Mia:

skriven

WOW!!! DEN duken skulle jag gärna vilja ha, det var helt fantastiskt och inte kunde jag se vad det föreställde förrän i sista "penseldraget", skickligt!

5 Mija:

skriven

HELT FANTASTISKT. Fick nästan rysningar på kroppen så bra var han.. :) Får jag stjäla??? :)

6 Carina:

skriven

Fy fa..
Att det är möjlig!

7 Blue:

skriven

Wow... helcoolt ju

Kommentera här: