Om jul



När jag är ensam hemma som idag så blir det väldigt mycket tid i blogg-världen och idag märker jag vad många det är som på allvar börjat med sina julförberedelser. Det skrivs om glögg, pepparkakor, advent, julgardiner, önskelistor, julklappar osv osv.
Själv har jag inte ens börjat fundera...men det är kanske dags att göra det ...tiden går ju fort nu dom här veckorna som är kvar.
Hur gör man för att försätta sig i julstämning när det är plusgrader och det droppar från taken...jag behöver hjälp!!!
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Har inte heller känt av julstämningen riktigt! Den brukar komma, när jag har julpyntat hemma.

2 Mija:

skriven

Tack...

3 Junitjej:

skriven

Svar till Ejmis: Bilderna är inte upplagda på nätet än. Men bidragen och resultatet kommer att redovisas här:
http://www.wdc.se/fototavling2007

4 Camilla:

skriven

Svar: Nä, jag har inte heller någon julkänsla. Får väl se om jag kommer få det i år. Men då vår bebis är beräknad strax innan jul, vill vi vara klara i tid. Så vi har något att ge bort om vi får fira jul tillsammans med släkten. =) *kram kram*

5 Kotten:

skriven

Du får tyvärr göra som vi i Skåne, dvs drömma fram en vit känsla med hälp av fantasin. Jag kan kanske starta kurser i detta efter många barmarksjular

6 Blue:

skriven

Jag köpte hem glögg iaf igår... köpte hem dufvenkroks samlingskartong... få se om det kan vara nåt att hänga i julgran... hahaha

7 Syedjohanna:

skriven

Big tnks for interesting and useful site!

Kommentera här: