Ofrivillig frånvaro


Om Ni bara visste vad fruktansvärt frustrerande det är att vara utan både telefon och internet som vi har varit hemma sen i torsdags.

Att jag var bloggberoende det visste jag ju redan men att jag dessutom använder internet till så mycket annat också, det har inte blivit riktigt tydligt för mig förrän nu, när jag inte har haft det på flera dagar.

Anledningen till att det inte har fungerat är enligt Telia ett linjefel, jag hoppas verkligen att det är ordnat nu i eftermiddag när jag kommer hem som dom lovat och att jag slipper sådana här långa avbrott i framtiden.

Nu sitter jag en "snabbis" på jobbet, har ju varit ledig i flera dagar också så jag har inte ens kunnat blogga härifrån!!!

Vad härligt det känns förresten att jag har varit saknad!

Tack för alla snälla meddelanden!

Mitt huvud håller på att sprängas av allt jag vill blogga om så bara det fungerar hemma nu så kommer jag all blogga med full kraft igen...och lite till tror jag!

STOR KRAM MINA VÄNNER!!

Jag hoppas vi "hörs" i eftermiddag! Håll tummarna för att Telia håller vad dom lovat =)

1 A:

skriven

Åh så skönt att höra att det inte var värre. Det känns onekligen lite läskigt när någon bara försvinner sådär:) Ha en fin dag och hoppas det snart är fixat med telia.....

2 Cajsa:

skriven

Härligt att höra från dig. Förstår din frustration över att inte ha dator. Håller tummarna för att det ska fungera i eftermiddag.

3 Carina:

skriven

Skönt att höra att det var nätet som hadde däckat och inte du :)
Det svarta skugghjärtat blev tyngre och tyngre att titta på för varje gång man var in hit för att se om du skrivit något.
KRAM från en annan bloggtagen ;)

4 evans:

skriven

Hoppas du får igång nätet! Jag har saknat dig :)

5 My:

skriven

Undrat vart du tagit vägen ;) Men nu vet jag! Hoppas du är tebaks snart!

6 Nina på Johangården säger:

skriven

Inte kul alls när internet och telefon bara försvinner på detta sätt!

7 Åsa.S:

skriven

Gott att du är välbehållen, att du bara var nätlös.
Kul att du är tillbaks!

8 Mia:

skriven

Åh, vad skönt att det inte var värre!! Ja, det är ju tillräckligt hemskt, men ändå... ;-) Välkommen tillbaka!!

9 Mimi:

skriven

Skönt att höra att det inte var värre än så :-)

10 Lillatanta:

skriven

Oj oj nog är man bloggberoende allt,min blogg har inte funkat på en vecka nästan tur att msn bloggen gjort det .Hur skulle det annars gå.hihi.ja nu hoppas jag att vi kan blogga vidare båda två.jag önskar dej en riktigt skön vecka kraaaaaaaaaam

11 Makaom:

skriven

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

Kommentera här: