Nu är goda råd dyra!!

Jag behöver nya bra kläder som jag kan ha när jag går mina pw, jag svettas som en galning!!!
Har hittat skorna som jag vill ha men resten är jag osäker på så nu behöver jag en massa  goda råd från er som kan detta med
träningskläder.


image482
1 KimJ:

skriven

Ha en skön kväll! Kram KimJ

2 evans:

skriven

Nike har snygga och framförallt sköna kläder! Jag gillar deras lite mer dansinspirerade kläder och de passar bra att gå i också. Dessutom är de lite luftiga, så man kan ha långkalsonger under om det är lite kallare ute :)

3 Mia:

skriven

Oooops!! Har nog inget att säga nu... ;-)

4 Think Twice:

skriven

Ser varma och bekväma ut!
Lager på lager sägs ju vara det bästa och gärna tunna sådana kläder tror bomull är bra, materialen ska även kunna andas och avsluta sen med en jacka som har vindskydd!

5 Michel:

skriven

Tack för ditt stöd i min blogg

Vad är tro... för dej? Vad är tro... för mig?
Skulle gärna vilja ha kommentarer om det, det känns viktigt för mig.
www.michellobban.blogg.se
Vägen ur ett missbruk och kriminellt beteende
MVH Michel

6 Jenny:

skriven

Jag extrajobbar på Ö&B
:>

7 Åsa:

skriven

Kläder vid träning e svårt! Men satsa på kläder som "andas" så du slipper svettas alltför mycket..e ingen expert men..fråga inne i en sportaffär vad dom kan rekommendera.. Hoppas du får en skön kväl! Kramar!

8 Camilla:

skriven

det gör jag inte.. :p ibland har jag ingenting och ibland ringer alla samtidigt. hatar det. men det är allt jag fått tag på, så det är bara att bita ihop. :)

9 Mia:

skriven

Jag ska också börja använda samma gamla julsaker varje år, från och med i år ;-)

10 Bea:

skriven

det bästa är att använda ett par skor med dämpning i skosulan :)

Kommentera här: