Morrrr!!!!

När min gubbe bara lyssnar på de 3 första orden i en mening på 10 ord som jag säger, och sen drar felaktiga slutsatser om vad jag har sagt ,då blir jag riktigt irriterad!!!



                            
 
1 Åsa:

skriven

Hahaha..men e inte detta karlar i ett nötskal?? Annars så "låtsas" dom bara lyssna på vad man säger..Klart man blir förbannad! Kramar!

2 Carina:

skriven

Ja, inte ska man göra några större utlägg ;)
Kort och konkret och helst inte en massa olika förslag samtidigt då blir det korsslutning på min gubbe.

3 Åsa.S:

skriven

Ja, då är de tråkiga. Riktigt tråkiga!

4 Mija:

skriven

Visst är det härligt... *ler*

5 Mia:

skriven

Klyscha: Typiskt karlar! ;-)

6 Lotta:

skriven

Ha ha, känner igen det där!! Fruktansvärt irriterande!!

7 Jenny:

skriven

Låter som vilken man som hellst... *L*
Och som vilken kvinna som hellst SKA du morra ;))

8 Markusbeatrice:

skriven

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

Kommentera här: