Mitt liv är skit

Nej så är det egentligen inte alls men i morse slog mig tanken att jag gör rätt mycket SKIT-saker.

Min dag började med att jag gjorde rent i kattlådan...KATTSKIT.

image534


Medans hästarna åt gjorde jag rent i hundgården...HUNDSKIT.

image535


När jag släppt ut hästarna så mockade jag...HÄSTSKIT.

image536


Och sist men inte minst, i lösdriften fick  jag mocka KOSKIT.

image537

Så är det när man har många djur...det här är såklart nackdelarna med djur...annars tycker jag mitt liv är rätt underbart   =)

image538
1 Eva:

skriven

hahahaha
Vilket underbart inlägg! ;o))
Det blir lite här också... men kanske inte riktigt lika mycket som hos dej då.
Hoppas du får en fin dag! :o)
/Eva

2 Mia:

skriven

Vilket skitjobb!! *L*

3 Åsa.S:

skriven

Hahaha, snacka om skit-morgon!
Hoppas resten av dagen blir bättre

4 Turnersurveys:

skriven

Very nice site. I must say that I am impressed.
Keep up the good work.

Kommentera här: