Middag och vila

Nu är det dags för mig att äta middag och sen ska jag vila lite innan det är dags att åka till jobbet.
Förhoppningsvis blir det en lugn natt på jobbet med mycket tid till bloggande =)   Håll tummarna för det!
För säkerhets skull önskar jag er redan nu en trevlig kväll!


image479

1 Mia:

skriven

Trist att jobba :-(
Kram

2 Vaniljis:

skriven

Hej, allt är inte bra här. Jag kommer att berätta allt senare. Han ska flytta den 15:e. Och jag hoppas det är sant. Han är elak och jag har ringt polis ett antal ggr. Han slåss inte utan tar sönder saker. Återkommer när han flyttat... :(

3 Maria:

skriven

Hoppas du får en lugn natt.

4 Emelie-Marguerite:

skriven

Har nu lagt upp en massa tips på bra ansiktsmasker! Intresserad ?
Checka min blogg, take care

5 Salme:

skriven

Jag håller så klart tummarna att du får en lung natt och önskar dig också en trevlig helg!

6 Åsa:

skriven

Hoppas du får en lugn natt! Kramar!

7 Linda:

skriven

Detsamma.. trist att jobba.. här ska vi precis hugga in i krabban. maken klyver den precis! skål!

8 Jenny:

skriven

Tråkigt att jobba natt :( Vad jobbar du med ?
Gillar verkligen din blogg föressten ! Roligt innehåll och superfin design :) Kram

9 Eva:

skriven

Hoppas du inte sliter ut dej på jobbet! ;o))
Ha en bra kväll!
/Eva

10 Carina:

skriven

Är det lugnt för Ejmis i natt tro?
Inga sena inlägg iallafall :/
Hoppas allt flyter på bra för er på jobbet och ta det lugnt hem på morgonkvisten till en extra skön säng.
Så brukade jag känna iallafall på den tiden jag jobbade natt.

Kommentera här: