Lösenord?

Nu när jag går min bloggrunda så kommer jag till Åsas blogg och helt plötsligt så är den lösenordsskyddad!!??
Så tråkigt! Jag tittar in där varje dag och nu blir jag så förvånad! Vad har hänt? Åsa, om du läser detta, jag vill läsa din blogg!!


image570



 
1 Sanna:

skriven

Aaw tycker om din header, mycket fin :)

2 elin:

skriven

taaack :) det var väldigt gott...

3 Mia:

skriven

Näääää, ingen snö alls... :-( Bara lite frostigt på marken, visst är det trist? Mina kängor är uuuuunderbara, jag går som på moln nu! *L*

4 Helena:

skriven

Jag instämmer med Ejmis.

5 Mija:

skriven

Måste låna fotot. Såå fint. Undrar om det är samma Åsa som jag brukar besöka...ska kolla.... ??

6 Mija:

skriven

Neh. De var inte samma ÅSa ;)

7 Boamalie:

skriven

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

Kommentera här: