Lat lördag

Nu är alla "måsten" avklarade och resten av dagen ska gå under temat "Lat Lördag", här ska inte göras många knop i eftermiddag och i kväll   =)

Vad ska ni göra resten av dagen och kvällen?


image522


1 Kotten:

skriven

Bara vara just nu och i kväll grilla och umgås med klanen

2 Lisa:

skriven

jadu, jag ska väl serva karln som aldrig blir vuxen, han och ett gäng andra, har spelhelg, de spelar dataspel typ dygnet runt...
å jag får laga mat å koka kaffe å passa upp..suck!

3 Mia:

skriven

Tror jag ska göra som du...*L*

4 Mia:

skriven

Ooooo, jag glömde säga: KLART DU SKULLE VARIT MED!!!!

5 Anonym:

skriven

ta det lungt =)

6 Åsa.S:

skriven

Jag skall laga mat nu, sen bara lazy, lazy, lazy!

7 Think Twice:

skriven

Jag är precis hemkommen efter ett par timmars skön promenad längst med kusten!
Nu står det matlagning på schemat, sen blir det kanske någon film på det!
Trevlig helg!

8 Camilliondollar Baby:

skriven

Slappa framför tvn/datorn.

9 Carina:

skriven

dagar som en katta finns det ett talesätt om ;)

Kommentera här: