Lat fredag


 

Nu är hästarna körda, alla djuren och vi är mätta och belåtna så nu blir det tv-soffan och GODIS!!
Har lyckats hålla mig bra den här veckan från onyttigheter men det ska jag ta igen i kväll  ;)
Mycket bra på tv i kväll och så finns ju bloggen  =) 


 
1 Carina:

skriven

Fredagsmys blir det här också.
Raggsockan och jag ska dela på en påse ostkrokar vi ;)

2 kicki:

skriven

Ja tänk vad avstressande det är och sätta sig med datorn och läsa olika bloggar, jag älskar det.
Vi har ätit varsin räksallad ikväll, jag kan ju fortfarande inte göranågon varm mat eftersom jag ingen spis har, men kanske att den kommer in under helgen..
ha det så gott i helgen och kram på dej från kicki

3 M A T I L D A:

skriven

haha vilken kul bild ! och mmhmm gott med godis, ska jag ha ikväll ;)

4 Marie:

skriven

haha , jag ska också äta chips nu på en fredag =)

5 Helena:

skriven

Hur mycket hinner du med? Hästar och flera hundar, du jobbar väl också kan jag tro, heltid?
Ha en trevlig helg.

6 Mia:

skriven

Vilken skön bild!!! *L*

Kommentera här: