God morgon



I morse när jag tittade ut så var det ett riktigt vinterlandskap ute, mycket vackert och hundarna är överlyckliga över snön.
Har gjort undan mina morgonsysslor och eftersom gubben sover efter att ha jobbat natt så är det väldigt tyst och lugnt i huset.
För ovanlighetens skull så är det inte direkt några "måsten" att ta tag i idag heller. I natt ska både jag och gubben jobba så den här dagen blir nog mest en "transportsträcka" fram mot arbetspasset.
Eftersom jag fastnade framför "Idol" igår så har jag spelat in "Isprinsessan" så det ska vi i alla fall titta på under dagen annars blir det nog bloggen, läsa och kanske en promenad.
Vad ska ni göra idag?
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Här är det lite vitt på marken, men det lär ju försvinna nu när det ösregnar ute.

Ikväll ska jag på 40-årsfest!

2 Helena:

skriven

Hade fått en chock om det hade varit här.
Ha en bra dag.

3 Maja:

skriven

Åh vad mysigt med snö! I skåne får vi nog vänta som vanligt tills i januari. Här blåser det storm just nu istället. Hoppas att det mojjnar tills ikväll, ska till kyrkogården och tända ljus och det lär bli en svår uppgift om det ska fortsätta att blåsa såhär :)

4 Mia:

skriven

*LEER* Ibland är du minsann före mig... ;-)

5 Mimi:

skriven

Idag ska vi städa och tvätta undan lite. Ikväll ska vi umgås med vänner. De videofilmade vårt bröllop och det skall bli så kul att få se filmen.

6 Pia:

skriven

Hmmm som tur är så har vi inte fått någon snö här, solen skiner och temperaturen riktigt mänsklig. I kväll ska vi på 30-års kalas hos svärdotera. Så idag får bananlådorna vara ;)Vi sticker 14/12. Ha en bra dag

Kommentera här: