Fredag

Idag jobbar jag fast hemifrån. Har en massa papper som ska sorteras och en massa läsning som ska göras men för det behöver jag inte åka in på jobbet utan dom arbetsuppgifterna kan jag lika gärna göra här hemma.
Dessutom har jag flera privata "måste-ringas-samtal" att ringa också så då passar det ju bra att jag kan sitta här hemma.
Förmodligen blir det täta besök i blogg-världen också!  =)

Upgrade Your Email - Click here!

1 Åsa:

skriven

Visst kan det vara skönt att kunna jobba hemifrån!
Bara det att man kan ha valet att göra det.. Hoppas du får en fin dag där o en underbar fredagskväll! Kramen!

2 Gabbi:

skriven

Javisst e de svårt att hålla sig härifrån?
Hahahaha..e ju som en liten bebis jue!
Ha en fin dag!

3 Mia:

skriven

Hmmm, kunde inte kommentera på inlägget ovan, "Not found" blev det bara, så jag skriver här i stället... Joo, jag vill bara tacka dig för de värmande orden och kramen, du kan tro att jag saknar dom, dessa underbara personligheter som jag sett växa upp, skrattat åt, skällt på, kramats med...ja nästan som om dom varit mina barn och som betett sig mer som hund än katt. Jag saknar dom av hela mitt hjärta men vet att dom har det bra nu...

Kommentera här: