Dog Whisperer



Om ni inte har sett denna man hantera problemhundar så har ni verkligen missat något. Det är helt fantastiskt att se hur han med sina milda metoder och lugna sätt kan hjälpa de mest hopplösa fall. Självklart gråter jag alltid när jag ser programmet. Det är 4+ som visar serien och den heter "Mannen som talar med hundar".
Är man intresserad av att läsa mer om Cesar Millan så har han såklart en hemsida också.
1 jonna:

skriven

Han är helt fantastisk alltså!! Jag beundrar honom stort. Han är liksom en hjälte till alla fyrbenta små liv :-)

2 Carina:

skriven

Man blir lika impadd varje gång man sett honom.
Själv så har jag förförsta gången kunnat klippt klorna på Goldie själv.
Både jag och hon känner oss nöjda tror jag.
Hon för att hon hade modet och jag för att jag kunnde vara kall nog så att hon inte skulle känna av min tvekan.

3 Lena:

skriven

Jag har faktiskt missat det programmet helt, i och för sig så räcker min tid aldrig till att kolla på tv.

4 Nina på Johangården säger:

skriven

Han är min husgud... eller var det hundgud?! I alla fall, han är den bästa!

5 kicki:

skriven

Ja visst är detta program bra, kramen på dej från kicki

6 Erika:

skriven

Jag håller med dej! Han är riktigt bra =)

7 Mija:

skriven

Han är sjukt duktig, och helt utan våld och skrik. Jag beundrar honom.. :) Kram på dig Ejmis

8 Maria:

skriven

En fantasisk man måste jag säja. Nu ser vi ju bara fall där han lyckas man undrar om han misslyckas nån gång. Man blir otroligt imponerad av honom & hans lugn...tänk om man kunnde vara så lugn själv i alla lägen.
Ha en bra vecka nu!

9 Ullstrumpan:

skriven

Ja,han är otroligt fantastisk den mannen.Tänk om världen hade mer av Cesar,dr Phil och judge Judy..Så otroligt vettiga.I kväll är det "bokat" klockan 20.00 framför kanal 4 +...;)

10 Maijsan:

skriven

Cesar är så bra! ser hans program varje måndag :)

11 Blue:

skriven

Helt otrolig är den här mannen ju. Man blir helt klart inspirerad att tänka mjukt när man ser hans metoder som verkligen funkar.

Och de låter ju helt logiska också. Man får så många aha-upplevelser. Brukar dock tyvärr glömma bort att det är måndagar. Tack för påminnelsen.

12 Mimi:

skriven

Åååå ett av mina favvo program. Han är så himla duktig på att läsa av hundar.

13 kottenliv:

skriven

Missar aldrig detta progam. Önskar bara jag sett det när jag hade en "galen" Jack Russel

14 Mikaelmaria:

skriven

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

Kommentera här: