Chai-te

Jag har ju varit så nyfiken på chai-te efter att ha läst om det i flera bloggar så förra veckan köpte jag en påse och igår prövade jag det för första gången och det var verkligen jättegott!
Fick NÄSTAN lite julkänsla för kryddningen av Chai-te är lite julaktig.
Rekommenderas alltså!


 
1 maja:

skriven

måste också prova! :)

2 amanda:

skriven

Ja, alla snackar om det där. Borde nog testa jag med:)

3 katri:

skriven

Jag håller med, det smakar lite jul, prövade också för första gången inte allt för längesen.

4 Åsa.S:

skriven

Ja, det är inte dumt alls. Fast chai-latte har jag inte testat, har du?

5 Nina på Johangården säger:

skriven

Jaaaa, det är jättegott!

6 Elinen:

skriven

Det är jättegott, fast Chailatte är ännu bättre, speciellt på Wayne's :)

7 Angelica:

skriven

Chailatte på Espresso House är bättre än chaite faktiskt :)

Kommentera här: