Börja träna

Julen är nu snart här och det är tid att tänka på badsäsongen som kommer inom ett par månader...
Jag tänkte dra igång ett ambitiöst träningsprogram för att stolt kunna
visa upp mej mycket slankare och snyggare när sommaren kommer.
Jag tänkte först vänta tills det blev lite varmare, men jag kände mig så taggad att jag börjar direkt!
Jag hoppas att det är fler som vill vara med. Det är så skönt med lite
stöttning ibland...

Vi tar det lite lugnt i början och trappar upp det efter hand, eller vad
säger du?

Ok, häng på nu...

Skrolla ner...
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
ÅSSÅ. SKROLLAR VI UPP IGEN!

Såja, det kan räcka för idag.

Glöm inte att stretcha efteråt!!!



Lycka till! 

Upgrade Your Email - Click here!

1 Maria:

skriven

Ha ha ha...jätte bra. Jag hänger på!

2 Mia:

skriven

Fy på dig! Luras så där.. Fast ärligt, så var det ganska lagom rörelse... *L*

3 Nina på Johangården säger:

skriven

haha... jag är med!

4 Carina:

skriven

Jaa, då var dagens träning gjord ;)
Och vissa som skryter att de har tränat, det går ju på ett litet naffs för mig det här :))

5 Junitjej:

skriven

Pust! Det var svettigt!! ;)

Kommentera här: