Bokstavs-slöseri

             

 
Kommer precis på att det är ett hemskt "slöseri" med bokstäver att hela tiden skriva gubben när jag skriver om min sambo, det räcker ju helt klart med en enda bokstav, A.
 
1 Anna:

skriven

Ja, varför ska man krångla till det? Ta tex skåningarna (inget illa ment, eller ont prat) men varför ska dom alltid göra orden längre än vad dom är? Medans vi här uppe i norr, kortar av dom ist!

Ett ex: när en skåning säger ordet "BOR" så blir det "BAOUR" varför lägga till en bokstav. Medans vi säger "Vi bo uppe norrland" Där tar vi ist bort en bokstav!

:D

2 Helena:

skriven

snygga bokstäver. Har du ett program med sådana?
Ha en trevlig lördag.

3 Vaniljis:

skriven

Ja, slöseri med tid...;)

4 Lisa:

skriven

haha, helt klart!

5 Junitjej:

skriven

Svar till Ejmis: Jag föredrar också vin i flaska, men det är praktiskt med bag-in-box vid fester och under frakt.

6 Carina:

skriven

Ler när jag ser lilltrollets kommentar, inte tänkt på förut ,)

7 mathilda:

skriven

Hej! De skulle vara jätte snällt om du ville svara på min enkät om modebloggar!! Gå in på mthlda.blogg.se

TACK & KRAM

Kommentera här: