Biltvätt med ögongodis

Efter slaskvädret häromdagen är det kanske dags att tvätta bilen, jag har hört om en ny biltvätt som ska vara bra  =)


image528
1 Helena:

skriven

Jag önskar jag vore en bil :0)
Ha en bra dag.

2 A:

skriven

Nja....Jag gillar inte nakna män;) Hade de haft linne och shorts så hade det varit kanon....Ha en fin dag. Kram

3 Mia:

skriven

Tror du inte att det är läge för dom att flytta inomhus nu?? *brrr* ;-)

4 Maria:

skriven

Där vill jag oxå tvätta bilen...fniss

5 Åsa.S:

skriven

Skicka hit dem när de är klara hos dig!!
Ha en fin dag!

6 MADELENE LÖFBLAD:

skriven

ny kampanj på OKQ8??

7 Jenny:

skriven

Ännu ett argument till att skaffa körkort...

8 Jenny:

skriven

Nu förstår jag varför man har körkort (;

Gå gärna in på min blogg och svara på vilken version av låten Umbrella som är bäst, eller hur du är som person eller vad du vill göra!
Eller ge en kommentar om vad som helst.

Ha en bra dag!

9 Mickan:

skriven

Hahahaha :D

10 evans:

skriven

Ahh, trevligt! De kan få komma och tvätta min bil också! Den är VÄLDIGT smutsig :) Ha det så bra idag!

11 Lena:

skriven

Jag vill också ha tillgång till den biltvätten =)

12 Ullstrumpan:

skriven

Hihi,ja efter att ha mött salt-bilen i morse skulle de där karlarna gärna få ta sig an min bil nu..Glöm inte Cesar ikväll..

13 Pia:

skriven

Tanken var att maken skulle tvätta och dammsuga bilen men det vette sjutton om inte jag ska ta och göra det, förkylning till trots. Om vi nu har en sådan biltvätt i Göteborg vill säga, annars får han behålla uppgiften ;)

14 sanna:

skriven

haha, det låter och ser bra ut;

15 ida:

skriven

hahaha (; det skullle ju inte vara helt fel kanske haha

16 Hell on high-heels:

skriven

Dom grabbarna skulle fått tvätta min bil om jag hade haft någon!;)

17 Erik:

skriven

Hmm, jag hade hellre haft flickor faktiskt som gjor det där :D

18 Carina:

skriven

Var ligger den tvätten?
Men...hur mycket är det att titta på i den här kallen, får nog ta fram förstorningsglaset ;)

19 Carina:

skriven

Var ligger den tvätten?
Men...hur mycket är det att titta på i den här kallen, får nog ta fram förstorningsglaset ;)

20 Solin:

skriven

wooooho coolt =D

21 Marie:

skriven

Oj!
Var finns den biltvätten????
Ha en bra kväll!
Kram

22 Pialotta/Kaffebönan:

skriven

Kan man hyra de där killarna?
Verkar ha kul själva i allt det våta o skummiga:-)
Ha de gott.. tjing

23 ceciliaa:

skriven

Haha, vart lite fnissig när jag fick syn på bilden. Fiin blogg förresten! :) kramar cecilia

24 Viktorjennifer:

skriven

I like your website. Good job.

Kommentera här: