1 Elin:

skriven

Svar: Tack och desamma :)

2 Elin:

skriven

:)

3 FridahCharlotta:

skriven

haha, sant, för guds skull :)

4 Maria:

skriven

Jag lovar att jag ska ta mössa. Har det jämt...man är ju rädd om det lilla man har.
Ha de!

5 Carina:

skriven

Ha,ha ska bättra mig jag lovar.
Men i dag hade jag mössa när jag var ute med raggsockan.

6 Pia:

skriven

Borde kanske ha tänkt på mössa för 3 veckor sedan, då hade jag sluppit denna förkylning som aldrig försvinner.

7 Gabbi:

skriven

Hahaha..så sant!!
Jag snor den..
Ha en fortsatt bra dag!

8 Inger Maryissa:

skriven

Oj, jag som aldrig använder mössa, eller åtminstone sällan ;-)
Bäst att ta på den nästa gång jag går ut ;-) så jag inte råkar så illa ut....;-)

9 kicki:

skriven

Nej bäst att komma ihåg mössan, jag vill för allt i världen inte hamna i fängelse eller börja knarka, nu skall det firas jul istället..
kramen på dej från kicki

10 Eva:

skriven

hahahhaha
Fan jag hade ingen mössa på mej idag! ;o)))
/Eva

11 Olaifilippa:

skriven

Really interesting site, thank my friends, have advised.

Kommentera här: