Årets julklapp

Årets mest önskade julklappar 2007 för både män och kvinnor, enligt Pricerunner (helst av allt inom parentes):

1. Resor (Asien)
2. Upplevelser (spa)
3. Platt-tv (lcd)
4. Gps (för bilen)
5. Datorer och tillbehör (bärbar dator)
6. Spelkonsoler (Sony Playstation 3)
7. Kamera och fotoutrustning (digital systemkamera)
8. Telefoni (mobil)
9. Övriga varor (presentkort)
10. Hushållsprodukter (kaffebryggare / espressomaskin)


 
1 jannaa:

skriven

haha coolt stämmer på mig , men ja kan ju drömma om en resa till asien eller liknande . suck!

2 maja:

skriven

jag önskar mig typ allt det där, nästan iaf ;p

3 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag kan nöja mig med

1. Resor
2. Upplevelser
3. En bärbar dator

resten är bara sådant som jag redan har eller har haft

Ha en skön kväll!

4 A:

skriven

Köper folk verkligen så vansinnigt dyra julklappar? Jag tycker det är helt sjukt.....

5 Cajsa:

skriven

Jag önskar mig en spelkonsol, Nintendo Wii och jag tror faktiskt att Tomten har läst min önskelista. Jag är hoppfull. =)

Kommentera här: