Utmattad



I morse var jag helt slut när klockan ringde men släpade mig ändå upp, var så trött så att jag mådde illa!
När jag kom på jobbet var det första jag fick höra från en av patienterna, "du ser helt färdig ut idag", TACK, det var precis vad jag behövde.....
Nu har jag i alla fall lyckats ta mig igenom den här arbetsdagen men jag har ju två långa arbetsdagar till framför mig..jag vet inte hur det ska gå..vad är det som händer...skulle bara vilja vara hemma och ligga i sängen med en bok men jag kan  inte använda fler semesterdagar nu utan det är bara att masa sig iväg. Suck och pust! Oj vad jag gnäller nu......
1 Vonny!:

skriven

Du får gnälla så mycket du vill ... jag lyssnar gärna :))
Känner igen tröttheten. Men viktigt är att lyssna på kroppen (ska jag säga).
Hoppas att du snart blir av med tröttheten. Kram!

2 Lotta:

skriven

Du har kanske en förkylning på gång? Vila dig och var snäll mot dig!

3 Trolda:

skriven

Sjukskriv dig....(om du har råd...-men ha inget dåligt samvete...) Ibland är det bara HEMSKT att vara så trött...Och med trötthet kan följa andra sjukdomar...Kroppen säger ifrån. Ta hand om dig!

Trolda - Skottlands-kramar!

4 A:

skriven

Visst är det så att man längtar till sina favoritbloggare:) Det var ju hemskt vad många som mår pyton just nu...Hoppas du snart mår bättre. Jag är tack och lov ledig i helgen. Ha en skön fredagskväll.

5 Pia:

skriven

Känner igen symtomen....vårförkylning ? Eller allergi ? Ellert bara jäkligt trött? Kom från jobbet nu...herre gud...äter de bara grillade revben o kyckling i Sävedalen ? Även jag ska jobba hela helgen...ska jag vara ärlig så får det gärna regna ...blir knäckt om solen skiner och jag står med grillade revben...

6 Helen:

skriven

Hoppas det känns bättre i morgon när du har fått sova ut. God natt:)

7 Pia igen...:

skriven

Har nu gjort "bondtestet"....Jag är bonde ! Jojo....jag som är livrädd för kor och hästar...stora djur det.....

Kommentera här: