Utmaning

Jag har blivit utmanad av Blogglösa Camilla


REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.



Sex underliga/egendomliga saker om mig själv:

* jag ställer aldrig väckarklockan på ett jämt klockslag utan t ex 6.58, 7.28 osv.

*jag lägger alltid märke till människors händer och kommer sen också ihåg hur händerna ser ut

*jag minns alla texter på låtar men kan aldrig komma ihåg gruppen/artisten

*jag somnar ALLTID så fort jag lägger huvudet på kudden och stänger ögonen

*jag är galen i böcker och när bokhyllorna blir fulla staplar jag bokhögar bahom dörrar, bredvid sängen osv.

*jag gråter ofta till V75



Nu utmanar jag i min tur

Qristall
fjäril
OMtanken
Maria
Jag
CyBeRspUnKEn

1 Fjäril:

skriven

Jag älskar böcker. Jag vill alltid köpa böcker men har inte råd. Ibland går jag till myrorna.
jag skulle vilja ha en massa böcker..

2 BiddaTroy:

skriven

Gråter till V75!? You've got me there...

3 ya:

skriven

Blev påmind om att jag inte gjort utmaningen som du gav mig förut. Ska kolla om jag hittar den. Det här låter som en kul utmaning..

4 Blogglösa Camilla:

skriven

Haha... roliga saker du har för dig. Önskar att jag också kunde somna, så fort huvudet kommer på kudden.

Varför gråter du till V75?

5 Mimi:

skriven

Aha nu hitta jag.... Lustig prick du är ;-)

6 Mia:

skriven

Åh, det var inte illa! Att gråta över V75...*L*
Kul att läsa i alla fall!

7 Morganzara:

skriven

Keep the good works comming.

Kommentera här: