Torsdag

Ledig idag också förutom en föreläsning på förmiddagen. Efter det var jag till frissan så nu känns det jätteskönt!
Jag har kort och väldigt tjockt hår så när det blir för långt så ser det ut som en pälsmössa eller Bobby Ewing-frisyr för er som minns.....
På hemväg från stan åkte jag in till en kompis och drack kaffe och surrade. Jag har med andra ord haft en mycket bra dag.
I kväll är det mycket bra på TV, CSI Miami och Efterlyst Special gillar både jag och gubben så i kväll blir det tv-kväll.
Ja just ja...jag fick pelargon-planten idag som jag skickat efter från Odla.se, dom ser riktigt fina ut. Har planterat dom så nu är det bara att hoppas att dom tar sig.

Upgrade Your Email - Click here!

1 ya:

skriven

Låter som en mycket bra dag. Jag måste också så till att komma iväg till frissan.

Kommentera här: