Somnade på soffan

image43

La mig på soffan under en filt nu  på eftermiddagen för att läsa lite, somnade såklart och vaknade ett par timmar senare av att solen skiner in rakt i mitt ansikte. När jag gick och la mig var det grått och regn ute så det var ett trevligt uppvaknande!
Nu har jag precis tittat på  travet ( jag blev inte rik idag heller) och läst lite bloggar. Märker helt plötsligt att min mage kurrar..jag har inte ätit sen frukosten...mot kylskåpet..!!!
1 Maria & Kruse:

skriven

Ja jag förstår du blir fundersam. Jag är med i nåt som heter xtravaganza, man kick starter & äter en speciell soppa 3 gånger per dag, massor av vatten. Så nu har man både fotsvett, vatten i knäna & våger i håret. Det finns sidor där det står om xtravaganza, tyvärr så kostar det en del pengar men jag som är själv behöver ju inte stå & laga nån mat så det blir ju liksom min mat kostnad.

Kommentera här: