Sanndröm




Nu i helgen hade jag en sån otäck dröm. Jag drömde att min kompis E:s dotters häst som  väntar föl fick ett föl som inte levde.
Nu i morse ringer E och berättar att dom hittat ett dött föl i boxen i morse! Usch vad otäckt det kändes, jag fick rysningar i hela kroppen när jag hörde vad hon sa, min dröm var alltså sann!!
Jag hoppas verkligen att jag slipper fler sann-drömmar av det här slaget.
Och stackars E och hennes dotter som gått och väntat och längtat så länge....
Nu springer ett litet föl i den vackra djur-himlen......


 
1 Blogglösa Camilla:

skriven

Brr...ruggigt!

2 Cyberspunken:

skriven

Ohh sanndrömmar kan vara bra att ha, så man är lite förberedd på saker, men det konstiga är ju att det ofta är dom lite obehagliga sakerna man har föraningar/sanndrömmar om.

Kommentera här: