Så sitter jag här igen..



Arbetsdagen är slut, djuren har fått sitt, jag har sett Desperate Housewifes så nu är det blogg-time igen! Jag måste erkänna att jag varit inne på bloggen ett par gånger idag fast jag jobbat, bara kollat runt lite men inte kunnat skriva eftersom man inte vet när man kan bli avbruten. Hittade några nya intressanta bloggar idag igen,fortsätter det här så är jag snart blogg-läsare på heltid! I morgon är jag ledig, jag hade planerat att träffa en kompis men tyvärr dök det upp en grej på hennes jobb så vi får skjuta på den träffen. Vad ska jag då hitta på...? Egentligen så har jag väl ca 10 så kallade "måsten" att ta tag i, t ex städa, tvätta kläder, tvätta fönster, gå igenom papper, plugga osv osv men det känns just nu inte ett dugg lockande.
Om jag får bort alla tankar om mina "måsten" så tror jag hellre att det blir en promenad, läsa en bok, blogga,ringa nån kompis och tomprata, gå till nån granne och fika..ja det finns egentligen hur mycket roligt som helst att fördriva en ledig dag med =)


 
 

Kommentera här: