Packa


I morgon åker jag och S tilll Stockholm så ikväll måste jag packa. Jag tycker alltid att det är svårast att packa när det bara är för ett par dagar. Jag vill inte släpa runt på en stor resväska så det gäller att tänka till. Värst är det med nessesären, den tar alltid upp halva väskan eftersom den är omöjlig att reducera även om man bara ska vara borta över natten.
Även fast jag tycker det här med packning är svårt så har jag blivit mycket duktigare med åren...på min första utlandsresa på egen hand hade jag med mig 7 par skor!!..och använde bara 1 par......
1 Blogglösa Camilla:

skriven

Jag hatar att packa...ett tips, skaffa en beautybox, så slipper du ha necessären i resväskan.

2 Pia:

skriven

Ett stort problem jag har oxå...packar alltid ner "bra-ha-saker" som jag sedan aldrig använder. När folk ser mig rysser de och tror att jag ska stanna 2-3 veckor och inte över en natt eller två...

3 angeldog:

skriven

Äntligen har jag hittat hit. Känner igen det där med alla saker man tror sig behöva och sen går man i samma par jeans och samma par skor hela tiden....

4 angeldog:

skriven

glömde...ja, jag kan

5 BiddaTroy:

skriven

Ha en trevlig resa!

6 Helen:

skriven

Precis så är jag fortfarande! Kan för mitt liv inte förstå hur det kan bli så år efter år. Men när vi köpte ny väska så kunde man köpa till beautibox o de gjorde vi, för precis som du säger så tar man ju med så himla mkt. Ha det nu så kul o gör inget som vi andra "bloggare" skulle gjort haha. o med det menar jag äta för mkt glass!!

Kommentera här: