På spaning

Nu när vi var i huvudstaden jag och S, blev vi lite besvikna på utbudet av riktiga "hunkar"! Vår erfarenhet sen tidigare besök i storstaden är att det brukar finnas en hel del "ögon-fröjd" att beskåda....
Det slutade med att vi satt och funderade över vilka 10-poängare vi faktiskt kände till men listan blev oroväckande kort...vi kunde knappt komma på en handfull....är detta också nån form av tantvarning???
Eller är det så att vår förmåga trappats av pga understimulans.......

image46

1 Pia:

skriven

det kan vara första tecknet på tantvarning men det kan finnas mer naturliga förklaringar.....alla snygga karlar var hemma och tvättade, det regnade ute så de ville inte gå ut, fotboll på storbidls-tv på en krog, Sparang en mil.....you name it....

2 Helen:

skriven

Helt klart understimulans haha för inte är det tantvarning på oss! Vi är ju i våra bästa år ;)
Vad tycker du om min nya sida?
Du frågade tidigare om designhjälp, min kära dotter kan fixa till dig om du vill.
Ha en trevlig kväll för det ska jag ha med familjen :)

3 Blogglösa Camilla:

skriven

Varför tror du att jag är singel... Har inte heller hittat nån hunk!

Kommentera här: