Om att resa




Flera av mina blogg-vänner är just nu ute på resande fot och det låter verkligen härligt när jag läser om var, när och hur dom ska resa.
När jag var yngre reste jag ofta utomlands men dom senaste åren har jag faktiskt inte haft samma längtan till det som tidigare.
Nästa år fyller min gubbe 50 år och han har i flera år pratat om att åka Hurtig-ruten, jag är absolut inte någon båt-människa men det är klart att jag åker med för hans skull.
Nu ska jag alltså börja planera för detta, han fyller i februari och det går att göra dessa resor året om men jag är lite fundersam om man ska åka på vintern eller spara resan till nästa sommar.....
Är det någon som vet något om detta så  tar jag gärna mot tips!!??

1 Oddthale:

skriven

Nice site, regards from the netherlands!

2 Lovisa:

skriven

trevligt skrivet tycker jag faktiskt

Kommentera här: