Nattat och klart

 
Nu är alla djuren nattade och det är väl snart dags för mig också att gå och lägga mig. Den här dagen har verkligen varit en slappardag, jag har inte ens behövt laga mat eftersom jag hade rester i kylen.
Nu i kväll har jag kollat lite på TV ( orkade inte ens åka iväg och köpa något lördags-godis trots att jag var jättesugen på något sött efter att ha läst recept hos Qristall) och det är ovanligt...
Hoppas det blir lite bättre väder i morgon så jag kan vara ute, skulle behöva tvätta ett fönster också.....
Nu till böckernas underbara värld... God Natt!

Upgrade Your Email - Click here!
1 fjäril:

skriven

Hej.. Ville bara titta in...
:-)
Fin

2 ya:

skriven

Låter som du haft en skön dag :))

3 Newsindianow:

skriven

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

Kommentera här: