Mycket att göra



Idag är jag ledig från jobbet, skönt!!, men jag har en massa saker att göra...
Är precis klar med stallet och frukosten så nu ska jag snart ta en promenad innan jag ska åka in till stan och ta i tu med alla ärenden och inköp.
Idag ska jag till optikern, på apoteket, köpa ny BH, köpa födelsedagspesent till O, köpa nya tofflor...PUST..inte mycket för den som gillar att springa på stan men det gör ju inte jag!!
Visst kan en dag på stan vara kul om man går med en kompis och varvar shoppandet med fika, mat och prat men idag ska jag göra allt detta själv...MEN som avslutning på dagen ska jag träffa en kompis som ska bjuda mig på middag och det ser jag verkligen fram emot!!
1 Dress Like a Princess:

skriven

Ha en bra dag :)

2 Vonny!:

skriven

Pressa inte in för mycket bra. Hinn med att ta hand om dig själv.
Jag ska ta en time out från jobbet den här veckan o kommer då att bo i husvagnen. Så nu blir det lugnt från mig ett tag. Ha det bra, så hörs vi om en vecka.

3 Blogglösa Camilla:

skriven

Hoppas din dag var bra!

4 Helen:

skriven

Puh blir trött bara jag läser det här, men visst är det mysigt när man strosar runt med en kompis. Har faktist varit en runda idag o fick köpt lite toppar. Ha det så trevligt ikväll o passa på o njut:)

5 Patrickingelin:

skriven

Great site. Keep doing.

Kommentera här: