Mirakelkräm mot rynkor

Idag har Aftonbladet en artikel om en mirakelkräm mot rynkor och jag blir självklart nyfiken.
Men inte fick jag reda på vad denna mirakelsalva heter för jag är ju inte PLUS-medlem och inte har jag köpt någon tidning heller.
Varför kan man inte lägga ut artiklarna i sin helhet??? Sånt här gör mig lite sur...
Nu får jag väl fortsätta vara rynkig då.....


1 Pia:

skriven

Samma här...å andra sidan hade jag troligen inte köpt en dyr salva...herre gud...vi blir rynkiga när vi blir äldre. Naturens gång...bara att inrätts sig efter naturlagarna. Ibland när man ser kvinnor
typ Alice Timander kan jag bli lite beklämd....varför är vissa så frutansvärt rädda för att åldras ? De kan aldrig ändra på det.

2 Svea Pierr:

skriven

vad heter mirakelkrämen som var med i söndagens
bilaga 2007-10-14? Hann aldrig köpa tidningen med bilaga. Tacksam för svar.
Svea

3 Läraren:

skriven

Hej! Min mamma säljer den. Vad vill du veta?

Kommentera här: