Husmors-semester



Tittade i almanackan i morse och uppmärksammade att jag ska till Stockholm torsdag-lördag med en kompis.
Jag och S har under flera år gjort en tripp på 2-3 dagar (till något ställe inte alltför långt borta) och bara "varit".
Vi gör inte upp några andra planer än hur vi ska åka och vart vi ska bo i förväg, resten får bli vad vi känner för.
Dom här dagarna brukar vara som en vitamininjektion och det behöver jag verkligen nu!!
Tiden har gått så fort senaste månaderna så jag har inte riktigt fattat att vi redan var där...Härligt!!
Husmors-semester (det är vad vi kallar detta ) kan verkligen rekomenderas!!! 
1 Cyberspunken:

skriven

Låter som ett skönt sätt att komma bort från lite av vardagstristessen =)

2 fjäril:

skriven

Hej! Det låter skoj!!
JAg ska med dit å hälsa på min mamma lite. men de e ju inte samma sak som å bara åka.
Hoppas ni får mysigt och avslappnat!

3 Miriam:

skriven

Låter alldeles underbart!! Hoppas att det blir en välbehövlig och avkopplande lill-semester!

4 A:

skriven

Hej du...Pajen står just nu i ugnen:)

5 Vonny!:

skriven

Låter jätteskönt med en helg i Stockholm. Jag hade ju en för någon veckan sen, fast det blir annorlunda med en kompis :)) Hoppas att det blir en avkopplande husmorshelg :))

6 Helen:

skriven

Så härligt det låter o sthlm är ju inte fel att åka till finns så mkt o kolla på o massa mysiga fik.)
En sådan dos vitaminer hade jag oxå behövt nu.
HA det så bra idag trots att du jobbar.


7 Daniallotte:

skriven

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

Kommentera här: