Hemma igen



Nu är jag hemma igen efter ett par härligt avkopplande dagar i Stockholm med min vän S. Tyvärr blev inte mitt ryggskott bättre utan mycket sämre så på fredag morgon kunde jag inte röra mig utan att det snurrade som en virvelvind i huvudet av smärta.
Som tur är så är min svåger läkare och han ringde in ett recept med smärtstillande åt mig. Fördelen med ryggskott, om det nu finns någon fördel, är att det blir bättre om man rör sig. Så vi har promenerad en massa, ätit och drukit gott, pratat och skrattat,
tittat på folk, shoppat, ja bara gjort det vi känt för helt enkelt...
Dom här resorna är verkligen en vitamin-injektion, det behövs bara ett par dagar i "full frihet" för att det ska kännas som att man orkar och vill tillbaka till vardagen igen. Rekomenderas starkt med andra ord!!
1 Blogglösa Camilla:

skriven

Vilken tur att du kunde åka!

2 Jonahlejla:

skriven

Incredible site!

Kommentera här: