Choklad

image52

Jag är helt besatt av choklad.Det är i det närmaste omöjligt för mig att avstå ifrån.Jag lovar att jag med förbundna ögon skulle kunna skilja de flesta choklad-godisar på marknaden ifrån varandra.När GuldNougat ändrade form så ändrades även något annat..jag var självklart i kontakt med Cloetta som medgav att molekyl-strukturen förändrats något eftersom dom bytt fabrik för tillverkningen. Ni hör..jag är besatt!!! Vill ni veta dom bästa gömställena för olika sorters choklad så hör av er, jag har förmodligen uppfunnit ganska många av dom. Det är nog förmodligen bara en sak jag inte vet om choklad och det är hur man avstår.......
1 Pia:

skriven

Ja snälla.....berätta om några ställen....får aldrig ha min choklad ifred....

2 Blogglösa Camilla:

skriven

Choklad är så gott!!! Älskar nougat, men är tyvärr allergisk mot hasselnötter (men jag kan smygäta ändå).

3 Anonym:

skriven

Mmmmm yammi ... :) varför avstå choklad, den är till för njutas av...

4 :):

skriven

Det var inte menat att föregående kommentar skulle vara anonym :)

5 :):

skriven

haha är nog trött... nu tredje gången gillt... vill ju inte vara anonym *fnissar* får skylla på att jag är nybörjare =)

6 ya:

skriven

Choklad är gott till kaffe sån där 70%, annars så är jag tyvärr ingen chokladälskare, lakrits är min svaghet.

7 Bragethale:

skriven

Great site keep up the good work

Kommentera här: