Bonde söker fru



Såg till min stora glädje att" Bonde söker fru" ska börja igen, jag gillade verkligen det programmet. Kul med ett dating-program med vanliga människor inte bara några supersnygga miljonärer.
Var tvungen att gå in på hemsidan (TV4) och kolla lite och då hittade jag följande test där man får reda på hur mycket bonde man är....


Här är mitt resultat:


Grattis du ÄR bonde och alltså het!


Termer som ensilage och flyghavre är vardagsmat för dig. Du har ingrodd gödsel på dina gummistövlar, klär dig i flanellskjorta och brynja. Du kan lockropet som korna lyssnar till på kilometerhåll.

Och om du mot förmodan inte är en bonde så gissar vi att du kan har stora framgångar om du vill dejta en bonde.

1 ya:

skriven

Gjorde också testet och jag är också en bonde :)) är kul med tester

2 Blogglösa Camilla:

skriven

Fick lika som dig...chansade hej vilt!

3 Aremarlen:

skriven

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

Kommentera här: