Är jag lurad eller?

De senaste 2 veckorna har min" gammel-häst" inte travat riktigt bra när vi kört ( Qristall, du har så rätt, köra innebär att jag sitter i en vagn bakom hästen). Den sista veckan har han varit varm i en framkota och därför fått vila och lite extra omsorg med linement och bandage. Nu när jag tittar ut är det fullt race i hagen med "lille-man", av hältan syns inte ett spår.
Sådana här gånger vet man inte vad man ska tro, har han ont eller är jag lurad för att han hellre vill gå i hagen och plocka med alla goda grässtrån som börjat titta fram?
Nej, jag tar nog det säkra före det osäkra och låter honom vila ett par dagar till...
 

Upgrade Your Email - Click here!

1 A:

skriven

Hej. Ja visst är det jobbigt att vara handlingsförlamad.....Ha det bra:)

2 qristall:

skriven

Så skönt att han verkar bättre, liniment o vila låter bra :)

3 A:

skriven

Hej. Ja det är skönt att kunna uppskatta ensamheten...Ha en bra kväll:)

4 Bluppin:

skriven

Hej och tack för att du sett mig =). Blev full i skratt när jag såg DIN blogg. De sista inläggen, trav och humlor. Jag har precis kommit hem från Solvalla, där jag arbetar. Hur det kan bli ha ha.

5 ya:

skriven

Jag tror att han hellre går i hagen o mumsar på det gröna gräset .... får han göra det ett par dagar till så travar han fint sen.

6 Rikardmichelle:

skriven

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

Kommentera här: