Äntligen hemma

Upgrade your email with 1000's of cool animations

Tack och lov att den här arbetsdagen är slut, det var länge sen jag var så här trött efter en dag på jobbet.
Att jobba med människor är det bästa man kan göra men vissa dagar känns det som om patienterna suger all kraft ur en...
Att jag dessutom dras med mina mens-problem gör inte saken bättre....
I kväll finns det risk för att jag  somnar på soffan, det är en sak som är säker.

 

Upgrade Your Email - Click here!

1 Blogglösa Camilla:

skriven

Stackarn!

2 Bluppin:

skriven

Att du orkade jobba iallafall. Strongt med tanke på hur du mådde.

3 Helen:

skriven

Passa på att sätt de värkande fötterna i ett fotbad, det är ju CSI i kväll :)

4 ya:

skriven

Ta hand om dig. Sätt dig i soffan o ta det lugnt. Och hoppas mensvärken ger sig snart.

5 Lari:

skriven

ja, jag hoppas ju verkligen det iaf.. skulle vara skoj med en fisketur dit..=)

6 Pia:

skriven

Trevligt att du tittade in på min blogg. Ja visst kan arbeten med människor suga musten ur en...har jobbat många år inom socialtjäsnten men har "sadlat" om, har bott i Spanien i nästan 2 år med familjen flyttade tillbaka till Sverige för ett tag sedan och började arbeta i en ICA affär vilket jag aldrig har ångrat så tillvida att jag faktiskt orkar med mig själv när arbetspasset är slut och slipper somna i soffan :)

Kommentera här: