After Work

After Work


En kvinna satt i baren på After Work, och njöt av sitt vin tillsammans med
väninnorna då en ung ovanligt lång, snygg och extremt sexig man kom in.

Hon kunde inte slita ögonen från honom. Mannen märkte hur hon tittade
på honom och gick direkt fram till henne. Innan hon hann be om ursäkt
för sitt stirrande lutade han sig fram och viskade till henne:

"Jag gör vad som helst, absolut vad som helst som du vill att jag
gör, spelar ingen roll hur snuskigt det är, för 100 spänn - på ett
villkor."

Helt paff frågade hon om hans villkor. Den unge mannen svarade; "Du
måste säga vad du vill att jag skall göra med bara tre ord."

Kvinnan övervägde hans förslag en stund. Sedan tog hon sakta fram sin
plånbok och en hundring. Hon stack sedeln i hans hand tillsamman med
en lapp med sin adress. Sedan såg hon djupt in hans ögon medan hon
sakta och med känsla viskade till honom;



                   
(Rulla ned om du vill läsa)
                   











































"Städa mitt hus."



Upgrade Your Email - Click here!

1 Blogglösa Camilla:

skriven

Så bra! *asgarvar*

2 Pia:

skriven

Underbar...Härlig :)Hoppas det är ok att stjäla historian från dig ?

3 BiddaTroy:

skriven

Åååhhh - den vill jag också låna. Jag skrattar sällan åt roliga historier, men den här log jag faktiskt åt.

4 ya:

skriven

Fick den där historien på mail häromdagen, är verkligen bra och sann.

Kommentera här: