Adoptera en droppe

image125



Genom att adoptera denna droppe och placera den på er egen hemsida/blogg så visar ni sympati för alla utnyttjade barn som finns på  vår jord.
Droppen är en symbol för alla barn som lider i sin ensamhet.
Jag adopterade min droppe av Blogglösa Camilla
1 OMtanken:

skriven

Hej! Klart jag adopterar en droppe för alla utnyttjade barn. Om man vill göra ngt mer, som jag funderat på många ggr, är att arbeta ideelt på BRIS. En väninna till mig gör det 1 kväll i veckan. Tar hand om samtal och mail m.m. Det är så hedersvärt och välbehövligt.

2 Pia:

skriven

hahahahah ja du...nu är hon romer. Och de tvättar nästan allt i 90 grader...de har ju lite annorlunda tvättregler än vi....det värsta som kan hända är när tvätten hamnar på golvet...Vet...visst var jag barnslig men detta händer jämt...hon skriver aldrig upp sig utan snor alla andras tvättider....jag lir så sur.

3 Emilgunn:

skriven

Lovely site keep it i will be back that you.

Kommentera här: