Sommartid

I morse var mina ögonlock som igenklistrade när klockan ringde men det var bara att släpa sig upp och ut till stallet innan det var dags att åka till jobbet.Sommartid är bra men som jag sagt tidigare, den där timmen känns!!!
Men bara man varit uppe en stund så blir det genast bättre och detta fantastiska vårväder gör verkligen att det känns lättare.
Idag har solen lyst från en klarblå himmel hela dagen så det kändes inte så roligt att jobba men vad gör man?
Dagen har trots allt varit ganska bra, kunde ta en promenad på förmiddagen i vårsolen och det är ju en förmån att kunna göra det på arbetstid.
I morgon är jag ledig igen och det behöver jag. Har egentligen en massa "måsten" som jag skulle behöva ta itu med men jag tror jag hoppar över det och bara tar det lugnt istället.

 


Upgrade Your Email - Click here!


1 Ebismolarek:

skriven

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

Kommentera här: