Vilken hetta!


Idag har vi haft 30 grader  varmt I SKUGGAN!!! Jag skulle göra flera Mystery  Shopping-uppdrag idag och eftersom gubben var ledig så har han åkt med mig hela dagen. Det är tur att bilen har AC annars skulle vi aldrig ha stått ut.
Vi passade även på att hälsa på hos min bror och där fick vi käka middag på hans nybyggda uteplats.
Det har verkligen varit en härlig dag men jag märker nu att jag är jättetrött! Värmen "tar på".
Snart börjar CSI Miami så jag tror att jag ska lägga mig i soffan och titta på det innan jag gör min "promenad bland favoriterna".
1 Helen:

skriven

Välkommen i gänget, här har varit så varmt så det känns som om man ska svimma. Alltid mysigt o bli bjuden på middag, du får mysteryshoppa en annan dag :)

2 Blogglösa Camilla:

skriven

Kom hem tio, så jag missade CSI. :(

Kommentera här: