Världens fulaste

Världens fulaste hund har korats i USA...en riktig liten "ruskprick"!!

image103

image104
1 Lotta:

skriven

Det där kan inte vara en varelse från jorden!!
Allvarligt talat. Vad är det för sjuk avel som förekommer?! Inte nog med att de är utan päls, jag har sett många nakenhundar med tungan utanför. Hur är de skapta egentligen?! En hel del avel är totalt snedvriden.

2 Pia:

skriven

Man borde förbjuda allt som har med sån sjuk avel att göra!! Fy !!
Däremot var dina jyckar riktigt söta,

3 Anna´h:

skriven

Inte det sötaste man har sett precis !!
Sjuk avel ...
Sov så gott

4 Gabriella:

skriven

Usch...
Fin blogg du har!!
Ha en fortsatt fin kväll!!

5 ejmis:

skriven

Lotta: Jo från jorden, närmare bestämt Kalifornien tror jag...
Pia: Ja visst är mina mycket sötare..fast vår lilla har så klart ett väldigt underbett...
Anna´h: Aveln fortsätter så det måste finnas en marknad...
Gabriella: Tack och välkommen tillbaka när du vill!

6 Maria:

skriven

Man blir nästan mörkrädd...*L*

7 Vaniljis:

skriven

Har sett han förut. Skådespelare i många filmer om jag inte minns helt fel.. Gräsligt ful är han. :)

8 My:

skriven

Ja den var inte vacker! Tur den inte vet om det själv :)

9 Caroline:

skriven

Han kanske är ful men han är riktigt trevlig. Hans tunga hänger utanför df att han inte har några tänder!

10 Mirris:

skriven

Vad fin blogg!!! Besök gärna min och kommentera. <3 <3 <3 <3 <3

11 Julia:

skriven

Man blir så ledsen för den :(

Den verkar riktigt snäll, och jag hoppas någon gillar den :'(

12 Anonym!:

skriven

Azzå det är en hel RAS som ser ut så där. De senaste 10 åren den här tävlingen har 9/10 hundar sett ut såhär!

Jag ÄLSKAR alla hundar på hela jorden (förutom de där hundarna som dödade folk utanför min kmpis hus...) och jag tkr att denna ras e fin på sitt sätt!!!!!!!!!!

13 Stella:

skriven

Alltå, Ni kan ju inte säga att den e ful.. Ellr jo, jag håller med! men den e ju också världens snällast hund! den e faktist skit söt..

Kommentera här: