Tre månader går fort!!



Klockan har visst hunnit bli över midnatt, det är alltså den 26:e idag och det innebär att det är 3 månader sen jag började skriva i min blogg. Otroligt vad tiden har gått fort!! Och vad kul det är! Massa nya bekantskaper har jag fått och det är så spännande och roligt att läsa det ni skriver i era bloggar! Och alla kommentaret jag får från er..jättekul!
Det är fortfarande en hel del som läser men inte kommenterar och det gör mig jättenyfiken...vilka är ni?? Ge er gärna till känna med en liten kommentar, då ger ni ju även mig möjligheten att "titta in" hos er!!!
Stort tack till er alltså, ni förgyller min tillvaro!!
  

1 fjäril:

skriven

Hejsan! :-)
Grattis till tre månader! Tiden går verkligen fort. Och orkidén är hur vacker som helst!
Kramis
:-)

2 My:

skriven

Detsamma, du förgyller min :) Och Grattis till 3-månder...

3 Linn:

skriven

fin bild!

4 Trolda:

skriven

Visst är det kul med bloggandet =D Och det känns som om man faktiskt får nya Vänner och nya bekantskaper...jättekul =D
Trolda - kramar

5 ejmis:

skriven

Fjäril, My, Linn: Tack så mycket!
Trolda: Ja visst är det fantastiskt!

6 Mia:

skriven

Ser fram emot ytterligare tre månader....å sen tre till...å sen tre till...osv :-)

7 beatrice:

skriven

Grattis grattis!

8 ejmis:

skriven

Mia: Det blir nog så, det här är ju jättekul!!
Beatrice: Tack!

9 Vaniljis:

skriven

Alltid ett nöje att vistas på din sida! Grattis! Ser fram emot att få fortsätta besöka Din sida. Kram

10 ejmis:

skriven

Vaniljis: Tack och välkommen igen!!

11 Sveinkristina:

skriven

Hi, nice site! Keep up the good work!

Kommentera här: