Tantvarning?????




I morse när vi körde häst glömde jag att ta på mig hjälmen!! Har aldrig hänt förut!! För mig är det ett måste att köra med hjälm eftersom jag vill skydda huvudet om det händer något. Sår på andra ställen på kroppen är lättare att laga än skador på huvudet.
Tyvärr har man varit med om några mindre roliga turer....
Jag måste kanske sätta upp en kom-ihåg-lapp på stalldörren nu??!!
1 Borthy:

skriven

Inte tantvaning. Du hade bara helt enkelt för mycket att tänka på just då! I bland lägger man ju in plånboken i kylskåpet och sådana grejjer, att glömma hjälmen hör till den kategorin! Rid i frid så hörs vi! Borthy

2 Vonny!:

skriven

Oj då tur att det inte hände något. Håller med borthy då har för mycket att tänka på. Då hänger inte hjärnan med ....
Låter så härligt när du är med hästarna. Hästar är verkligen bra djur som hjälper människor att koppla av.
Hoppas du får en bra dag!
Kram!

3 ejmis:

skriven

Borthy & Vonny: Jag litar på er..skönt att det inte var en tantvarning..=)

4 Millsberry:

skriven

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

Kommentera här: