Surströmming



Precis nu när vi skulle börja med middagen så ringde en granne och frågade om vi ville fira Nationaldagen med surströmming.....självklart!!...det är SÅ GOTT..så nu åker vi till grannen...
1 Helen:

skriven

Hehe vilka trevliga grannar som vet när man ska ringa. Men måste säga att surströmming är en av de saker jag inte gillar, ja jag har provat. Hoppas ni får en trevlig kväll så hörs vi Kram.

2 Åsa.S:

skriven

Åh, tänk om man hade en sån granne! Jag tom bor ihop med en norrlänning, mn han gillar inte surströmming. Jag har aldrig smakat, men vill gärna prova nån gång!

3 A:

skriven

Alltså, jag ska väl inte uttala mig för jag har aldrig smakat surströmming....Men det låter inte vidare gott:) Men hoppas att du njuter av det i alla fall.....Ha det gott.

4 Blogglösa Camilla:

skriven

Har aldrig testat surströmming, men nåt som luktar så illa, kan ju inte vara gott!

5 Mia:

skriven

Har inte så bra erfarenheter av surströmming.....vi fick nämligen surströmmimg hällt på oss på insparken på gymnasiet och jag kan ju meddela att lukten satt i håret i flera månader...urk :-(
Kram

6 Ravnmaria:

skriven

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

Kommentera här: