Städryck




Idag fick jag plötsligt ett sånt där städryck som kan dyka upp när man minst anar det...har tvättat fönster, dammat, dammsugit  och städat på kontoret..övervåningen på huset börjar sakta men säkert närma sig att vara välstädad.
Nedervåningen är fortfarande långt ifrån välstädad..kanske jag får ett sånt här ryck i morgon också?!
Nu ska jag göra ett sista ryck bland pappershögarna här på kontoret sen ska jag läsa en bok och ta det lugnt.
1 Pia:

skriven

Ingen ide att tvätta fönster...tro mig...dagen efter att jag gjort det regnade hela eftermiddagen/kvällen här i Göteborg. Syns inte att mina fönster varit rena. Dessutom skäll av väninnorna att det är mitt fel att det regnar på grund av fönstertvätt. De säger att jag lockar till mig regnmolnen varje gång jag tvättat fönster....

2 Anna´h:

skriven

Har oxå passat på att röja idag , både högt &lågt !
Finns inte så mycket annat att göra i detta
skitväder !
Ha det gott

3 Liza:

skriven

ojdå! varför kan jag aldirg få det? det behöver damsugas o dammas här... jag vill cokså få ett sånt ryck! ^^

Kommentera här: