Skenet bedrar



Jag och gubben har en favorit-serie som vi ser så ofta vi kan och orkar nämligen "Skenet bedrar".  Helt galet! Jag tror att det kan vara ett program att älska eller hata..pröva..vi älskar det i alla fall!!!
1 Helen:

skriven

Visst är familjen Boquet roliga. För att inte tala om käre Onslow, hennes lätt skitiga svåger. Visste inte att det gick på svensk tv nu, har sett det ibland på dk.

2 Vaniljis:

skriven

Ha ha, älskar när grannen Liz ska komma in och spana på något Hyacinth ska visa eller dricka kaffe...SÅ bra!! *ler*

3 Lotta:

skriven

Tittade på den för ett par år sedan. Jättekul! Vilken kanal visar den nu?

4 ejmis:

skriven

Qristall: Vi skrattar gott åt framförallt Hyacinth men alla karaktärerna är underbara!
Vaniljis: Ja Hyacinth kan nog få vem som helst att darra på handen...
Ischa: 4+ kör serien nu vid 23-tiden.

5 F:

skriven

ja klart det ses :)

6 Anna´h:

skriven

Hyacinth rockar fett !! Kollar jämt på Skenet
bedrar , när jag jobbar natt !!
Hur go e´hon eller ??

7 eja:

skriven

Visst är Hyachint hysterisk!!
En annan som är hysterisk är Stephanie i Glamour, hysteriskt UNDERBAR!!!
kolla in min blogg Drottningar, vet jag!
eja

8 eja:

skriven

Visst är Hyachint hysterisk!!
En annan som är hysterisk är Stephanie i Glamour, hysteriskt UNDERBAR!!!
kolla in min blogg Drottningar, vet jag!
eja

Kommentera här: