Rött vin och ljudbok



I kväll har jag och gubben suttit på altanen och druckit ett glas rött och lyssnat  på en ljudbok.
Vi har börjat på "Isprinsessan" men både jag och gubben var lite okoncentrerade så vi lyssade bara en halvtimme..det var kanske vinet som "spökade"..
Det var i alla fall väldigt mysigt att sitta där ute och bara ta det lugnt.
Nu ska jag ta en sista runda bland mina favoriter för i morgon strax efter 8 kommer min kompis L och hämtar upp mig för vår turné..vi ska besöka både loppisar och butiker och så ska vi såklart hinna med både fika och mat också..en heldag alltså.
1 Cyberspunken:

skriven

Låter som ni har haft en nice kväll, med bättre väder än här i Sthlm... Hoppas ni får en lyckosam turné i morgon.. =)

2 evans:

skriven

Och JAG fick ett besök av dig :-) Kul! Vad bra att du gillade växthuset! Själva huset här skulle jag kunna flytta i från, men inte växthuset! Vad mysigt det låter att sitta ute på altanen med ett glas rött och lyssna på en ljudbok! Ha en bra dag i morgon! Det låter som en bra dag!

3 ejmis:

skriven

Cyberspunken: Jag hoppas också på en lyckosam tur med många inköp!
Evans: Självklart är du med på min favorit-runda!!
Om allt går enligt planerna så blir morgondagen en riktigt bra dag! Ser fram mot att få shoppa både gammalt och nytt!

4 Åsa.S:

skriven

Vad mysigt det lät att sitta på altanen med rödvin och ljudbok!

5 ejmis:

skriven

Åsa S: Ja det är verkligen jättemysigt!!

6 MioSpace:

skriven

Really enjoy your website. Thank You.

7 Sigvehermine:

skriven

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

Kommentera här: